історія туризму як соціальна наука

Предмет і завдання історії туризму. Історія туризму - це наука, яка вивчає подорожі та туризм, чинники їх появи та розвитку в суспільстві з найдавніших часів до наших днів. 2. Основні чинники виникнення подорожей і туризму - соціальні (демографічні та міграційні процеси, розвиток суспільних відносин); - економічні (розвиток економіки); - географічні (особливості розташування країн та регіонів, необхідність налагодження зв'язку між ними); - політичні (освоєння або завоювання нових територій, перерозподіл сфер політичного впливу); - мотиваційні (особливості свідомості людей, ментальності; тобто потреби, мотиви, цінності, стереотипи та інші психологічні чинники, які.


Работа по теме: Історія туризму. Посібник. Глава: Тема 1. Історія туризму як наука. ВУЗ: ПУЭТ. Передісторія виникнення туризму. Комплекс суспільних факторів (соціально-економічні, географічні, демографічні, екологічні, мотиваційні) як поштовх до здійснення перших подорожей. Перші шляхи сполучення, засоби пересування. Човен як перший транспортний засіб. Умови здійснення подорожей у давні часи. Формування необхідних умінь і навичок орієнтування в оточуючому світі, перші засоби орієнтування.


розвитку туризму Тема 1. Історія туризму як соціальна наука Предмет історії туризму. Зв’язок історії туризму з іншими науками. Основні методи збирання та аналізу інформації в історії туризму. Основні підходи до періодизації історії світового туризму. Основні поняття: міграція, мандрівництво, подорож, туризм Тема 2. Мандрівництво та подорожі в стародавньому світі Передумови виникнення і розвитку мандрівок. Цілі та особливості міграцій первісних людей. Стародавній світ з соціально-економічної точки зору. Основні мотиви подорожей людини в ті часи.


Туризм - это сложное многогранное проявление общественной жизни. Как комплексное явление туризм стал объектом междисциплинарных исследований. В качестве предмета исследования данной науки Шаповал Г.Ф. называет следующее: "История туризма определяется как наука, изучающая "путешествия (походы, экскурсии), начиная с самых простых, наиболее элементарных в глубокой древности и до настоящего времени" [1].


Туризм став послом дружби у міжнародних відносинах. Сучасні туристичні потоки формуються під впливом чинників, що сягають історією давніх епох. Це пояснюється намаганням людини пізнати навколишній світ, встановити зі сусідніми народами торговельно-економічні, культурні й інші зв'язки. Перші ознаки туризму спостерігаються у глибокій давнині й тісно пов'язані з подорожуванням як головним засобом пізнання довкілля. Сучасники цінували його не лише за науку організації туризму, а й за рекламну діяльність, за видані ним туристичні путівники. Він першим організував міжнародні поїздки (тури) з Англії до материкової Європи, зокрема на Всесвітню виставку в Парижі (1851 р.), а з 1856 р. - до інших європейських держав.


Тури́зм — тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання із оздоровчою, пізнавальною, професійно-діловою чи іншою метою без здійснення оплачуваної діяльності в місці перебування. Туризм проявляється як форма суспільного споживання специфічних благ, послуг та товарів, що об'єктивно розвинулась унаслідок соціологізації відтворювальної функції, утворивши галузь діяльності зі створення цього специфічного продукту та організації його споживання, яка за кінцевим призначенням та характером діяльності.


В історії розвитку туризму чітко простежуються чотири етапи: 1) до поч. Цей період відзначався швидкими темпами розвитку соціального туризму, й одночасно - ще швидшим відставанням якості обслуговування від стандартів індустрії туризму зх. країн. Спроби стимулювати розвиток туризму адміністративними заходами тільки загострили наявні протиріччя. До позитивних підсумків цього періоду варто віднести зростання інтересу науки до проблем туризму, створення системи рекреаційного проектування, початок формування нової професійно-кваліфікаційної структури і системи безперервної підготовки кадрів туристської сфери.


Семестровий модуль 1. 1 Історія туризму як соціальна наука. 6/5. 2. 2 Становлення туризму як масового явища. 6/10. 2. Великі географічні відкриття. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2. Становлення туризму як масового явища Лекція № 2. Створення передумов щодо активізації розвитку туризму в епоху Нового часу. Подорожі ХVІІ-XVІІІ ст. Подорожі ХІХ – початку ХХ століття.


Становлення науки про туризм Виникнення наукових знань про. Індустріальний етап. туризм. Для інших - туризм є роботою, причому дуже напруженою і відповідальною. Туризм - складне соціальне явище, яке до цих пір не-достатньо вивчено і важко піддається кількісній оцінці. Статистичне визначення туризму. Туризм - одна з форм міграції на-селення, яка не пов'язана зі зміною постійного місця проживання або роботи.


1. Виникнення науки «Історії туризму»: передумови, причини, етапи розвитку. 2. Основні елементи «протуризма» і гостинності в архаїчну добу. 3. Знання стародавніх про Землю і перші спроби картографії. 4. Перші мандрівники стародавнього світу (Єгипет, Китай). Тема 2. Історичні передумови виникнення та розвитку подорожей і туризму. 1. Великі полководці стародавності. Значення завойовницьких походів.


Історія та антропологія туризму. Географія туризму. Соціологія туризму. Структура туристичної системи: Соціальна підсистема туристичної системи. Економічна підсистема туристичної системи. Територіальна підсистема туристичної системи. 1. Туризмологія як соціогуманітарна наука 1.1. Туризм як об’єкт наукового пізнання. Дисциплінарні підходи у вивченні туризму 1.2. Предмет, об’єкт та завдання туризмології як навчальної та наукової дисципліни.


Теорія туризму – складне синтетичне наукове утворення, в якому свою нішу займають різноманітні науки – історія та археологія, географія і країнознавство, соціологія та етнографія, економіка і теорія управління (менеджмент), культурологія та музеєзнавство тощо. Враховуючи соціальну природу туризму всі ці науки так чи інакше відбивають практичні потреби туристської галузі, осмислюють її суспільне значення. Французькі теоретики туризму Серж Перро та Жан Мішель Оернер підкреслюють, що теоретичні дослідження туризму, розробка «теоретичних моделей туризмології» не є самоціллю науковців: теорія туриз.


Періодизація історії подорожей і туризму не цілком збігається з загальноісторичною періодизацією, яка ділить історію людства на культурно-історичні епохи за сукупністю політичного і соціального ладу, економічної системи, культурних і моральних цінностей, практик повсякденності. Однак оскільки туризм як область міжкультурних комунікацій і бізнес-відносин серйозно залежить від загальної характеристики історичної епохи, загальноісторична періодизація діє в даній сфері як загальний контекст. Туризм склався йод впливом двох груп факторів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

чудо пропись илюхина ответы часть 3 страница 22

мінездеме практикант студентке

мінездеме студентке практика орнынан балабақшадан