альтернативні технології змішаного навчання

Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило їх використання в освітній діяльності.Широкомасштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання.


Використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти. Можливості змішаного навчання. Рис. 1. Підходи до тлумачення терміна «дистанційне навчання». Дистанційні технології за способом доставки матеріалів кла-сифікуються на такі . Перевагами дистанційного навчання є гнучкість, асин-хронність у часі, інформаційна доступність навчальних ресур-сів, масовість, інтерактивність, автоматизація тестового кон­ тролю і моніторингу. Серед недоліків можна виділити такі: відсутність або недо-статність безпосереднього контакту учня із учителем, учнів між собою, додаткове навантаження на вчителя і учня у зв’яз-ку з недостатньою мотивацією та навичками самостійної робо-ти учнів.


Технологія змішаного навчання в системі відкритої післядипломної освіти. Підручник. Київ – 2019. Авторами розкрито аспекти інноваційної технології змішаного навчання: теоретичний (від генезису до дидактики), інституційний, управлінсько-технологічний і педагогічний; розроблено рекомендації щодо технологій організації змішаного навчання в закладах післядипломної освіти; запропоновано моделі змішаного навчання в системі відкритої післядипломної освіти взагалі, на курсах підвищення кваліфікації зокрема.


Змішане навчання (англ. Blended Learning) — технологія, що поєднує традицій-ну класно-урочну систему та онлайн-навчання. Зазначений підхід не передбачає радикальної відмови від традиційної освіти, оскільки вона дає важливі мовні та соціокультурні навички. В цьому випадку шукайте альтернативні варіанти: Організувати роботу парами: поділіть учнів так, щоб усі пари мали хоча б один сучасний телефон з мобільним інтернетом; надавайте вказівки по черзі: один виконує завдання на телефоні, інший у зошиті або працює з підручникам, потім міняються місцями. Для об’єктивності оцінювання навчальних досягнень завдання для учнів однієї пари повинні бути різними.


Змішане навчання як руйнівна технологія не може з'явитися сама по собі. Необхідні додаткові зусилля, як з боку викладачів, так і студентів. Такі руйнівні моделі дають новий імпульс розвитку освіти, вони більш ефективні, доступні, індивідуалізовані і з часом будуть превалювати над традиційними методами. 4. Взаємодія корпоративних учнів ‑ це можливість поділитися досвідом, вивчити альтернативні шляхи навчання і підходи, порівнювати навички та рівень знань. Співпраця має вирішальне значення для змішаного навчання; сприяє більш глибокому розумінню навчального матеріалу, мисленню, обговоренню питань і проблем.


Ключові слова: змішане навчання, ВНЗ, навчальний процес, інноваційні технології, переваги та недоліки. Постановка проблеми. Упровадження сучасних педагогічних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу створює нові можливості реалізації дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації навчання, позитивно впливає на розвиток пізнавальної діяльності студентів, їхньої творчої активності, свідомості, реалізує умови переходу від навчання до самоосвіти. Нині проблема організація такого навчання у ВНЗ набуває особливої актуальності та значимості: стрімко розвиваються IT-технол.


Змішане навчання (англ. blended learning) — це різновид гібридної методики, коли відбувається поєднання он-лайн навчання, традиційного та самостійного навчання. Мається на увазі не просто використання сучасних інтерактивних технологій на додаток до традиційних, а якісно новий підхід до навчання, що трансформує, а іноді і «перевертає» клас (англ. flipped classroom). Можна виділити шість ключових складових впровадження змішаного навчання у освітній процес закладу.


“Змішане навчання” – це методика формальної освіти, згідно з якою учень засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у шкільному класі. Сам учитель перестане бути просто «носієм знань», а буде фахівцем з управління діяльністю учнів, педагогічним дизайнером, менеджером (в кращому сенсі цього слова!). Технологія змішаного навчання включає в себе багато інтерактивних методів, форм і прийомів, використання ІКТ, навчальних ресурсів, електронних підручників та вчить учнів працювати з новітніми розробками. Це все сприяє розвитку критичного мислення в учнів, виробленню необхідних навичок, які відповідають.


РЕКОМЕНДАЦІЇ. щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти. mon.gov.ua. ЗМІСТ. Для цілей змішаного навчання цифрова грамотність — це вміння використовувати онлайн-технології та опановувати нові. Це осно-ва для цих чотирьох компетентностей, і без оволодіння цією ком-петентністю важко йти далі. Інтеграція технологій — здатність ефективно поєднувати онлайн-навчання з аудиторним навчанням.


технології електронного навчання. На думку К. Куна, метою змішаного навчання є стремління об’єднати переваги очного навчання та електронних ресурсів [4]. Дарлін Пейнтер (Darling Painter) визначає змішане навчання як об'єднання традиційних формальних засобів навчання: роботу в аудиторіях, вивчення теоретичного матеріалу, - з неформальними, наприклад, з обговоренням за допомогою електронної пошти та Інтернет-конференцій. При засвоєнні та впровадженні методик змішаного навчання ЗНЗ стикаються з такими складнощами, як: організація створення необхідної навчальної інформації, перетворення її в електронний освітній ресурс та розробка засобів передачі його з максимальною ефективністю учням.


У монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педаго.


Змішане навчання (від EdEra). Традиційну та онлайн-освіту можна і потрібно поєднувати. Їх гармонійну взаємодію називають змішаним навчанням. EdEra допомагає впроваджувати подібний формат, а тепер ще й розповідає про його особливості та практичні переваги. Сьогодні у медіа часто вживають фразу “цифрове покоління”. Сучасні учні хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Один із способів надати їм таку можливість — запроваджувати систему змішаного навчання. Змішане навчання: що це і з чого складається? Термін “змішане навчання” (в англомовній літературі — blended або hybrid learning) має різні визначення у літературі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

чудо пропись илюхина ответы часть 3 страница 22

мінездеме практикант студентке

мінездеме студентке практика орнынан балабақшадан